Tuesday, August 28, 2012

Cara Mengenali Lelaki Perjaka

Mamat ni kata dye masih perjaka, terpulang kepada anda untuk minilainya...

Perjaka, aku tak tau la.. Sebab bila lelaki bertemu pasangan berkasih sayang mula la pikiran jahat timbul dari kepala otak nye. Ahh!!! kalau pempuan boley hilang dara umur muda 15 tahun ini kan laki. Tapi usia aku 15 tahun semua jalan, tak ada malu2 kucing ni. Bertindak tanpa berfikir, rasa nak ketuk pempuan dengan penyapu terus jalannn~hehehe.

Sesuatu yang lucu bila dikenang. Ada sorang awek ingin rapat dengan aku waktu sekolah dulu, kira umur 15 la... Aku buat bodoh je. Dalam hati aku masa tu, awek sorang ni gilerr, tak ada sivik punya orang.. 

Dari pada citer zaman sekolah aku tu. aku buat andaian pumpuan lebih awal kenal seks dari lelaki dan berpotensi hilang dara/perjaka lebih awal dari lelaki..

-Cara nak kenal Lelaki perjaka cukup mudah-
~>malu-malu kucing bila bercakap dengan perempuan
~>bila sembang soal seks dengan kekawan dye seolah-olah lebih berpengalaman dari orang yang dah nikah
~>bila berpasangan tidak serous[tak memberi perhatian pada pasangan]
~>Romantis nye kurang berbanding yang dah berpengalaman
~>melalui fizikal berwajah suci macam budak
~>kuat tidur

p/s: Ada ke lelaki pejaka sekarang ni? jawapan melalui kajian jika ada dara maka ada la teruna [0-0]. untuk pempuan kalau laki perjaka ugut nak cium ke ape ke, tak yah la korang risau. Tak akan berani punya wa cakap kat lu..
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

widgets.amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

uncopy imej