Monday, August 27, 2012

Boy cute 'emo'

`i like emo`. Sebut pasal emo teringat laki kat mall hari tu, cute gilerr~ i miss u dear~ muuuach.. Aku suka style emo, tapi aku bukan emo... suke tenguk korang style je.. cute. Bibir korang seksi la... korang pakai ape? 

Berpotensi homoseksual. Waktu aku jejalan kat mall aku terserempak sorang mamat emo.. Bukan soalnya aku tak pernah tenguh style emo ni. Tapi ni soal maruah, aku tenguk mamat sytle emo sorang ni cute. Alamakkk! mungkin syaitan bodoh yang menghasut agaknya.. Bila aku tenguh mamat emo tu, hati aku tergoda dengan cuet muka dye. Nafsu la plak~ gile ahh!!! muka cute gile buat aku rasa nak cium je..




Cara hilangkan ghairah homoseksual dalam diri senang je.. Aku ibarat lelaki kacak tu musuh yang bersaing untuk dapatkan 'sexy lady'. Cara ni la aku guna, secara auto lady je dalam jiwa raga aku.. Alhamdullah, Sekarang aku tidak kecundang dengan bisikan iblis~huhuhu...

p/s: woiii homo[gay]!!! wa kate lu bodoh, lu marah.. tapi memang bodoh pun.. Dah puas dengan pumpuan ke atau tak ada pumpuan??? lu cari laki buat ape..~macam mana nak main~..erkkk! Geli la wa tenguk lu duk berkepik mesra ..

Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

widgets.amung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

uncopy imej